Torsdag 2024-03-28
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Utmaningen 18
Utmaningen
Utmaningen 44
Utmaningen
Utmaningen 47
tv-kryss
tv-musikrysset
Utmaningen 41
Kluriga krysset
mimmi
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord

Ej korsordsrelaterat

Skriv ett nytt inlägg

tv-kryss (8110 visningar)
Namn: Ia
Datum: 2013-04-26 23:17:52

fantasilös, AN**T*M
vers
i femfotsrytm, **NET
skrivande
Isabel, **L*nde

Namn: Ia
Datum: 2013-04-26 23:23:20

vers.. SONETT

Namn: Ia
Datum: 2013-04-26 23:52:40

kom det:
ANDETOM
ALLENDE

Namn: LivL
Datum: 2013-04-27 10:38:56

God förmiddag Ia

Haha....verkade som alla var trötta igår. Solen skiner ännu men regn till em. Idag blir det besök vår nya saluhall som öppnade i veckan och tänkte jag att guben får bjuda mat.....bra uträknat va. Stugan får vänta till imorgon.

Ha
en skön lördag/E

Namn: LivL
Datum: 2013-04-27 21:23:24

Gokväll Ia

Är
du i kryssartagen eller är du i stugan? Tampas med "svåra" i Året Runt....klarat över hälften guben och jag, men snart får jag nog ta till hjälpmedel.
Blev inget besök Saluhallen....det var inte bara vi som tänkt oss dit idag. Blev en trevlig stadsvandring istället i solen....och god mat.

Vi
hörs/E

Namn: Ia
Datum: 2013-04-27 22:09:48

Go'afton Livl
Vi
åkte till stugan i morse och möttes av en riktig hagelskur, annars växl molnlighet, 8 grader. Kom hem och såg slutet av hockey Tre kronor-Kändislaget, 5-5 slut.
Har
fått instr. gubens nya kamera det är mycke "griller" i huvudet. Ska sätta i gång med lördagskrysset och fixa sista födelsepresenten (för aprilfirande) till morgondagen.
Ser
ut att bli hyfsat väder i morgon med hopp om födelsedagskaffe hos systersonen, hurra!!!!.
Trevlig
kväll
/Ia

Namn: Birgitta 1
Datum: 2013-04-27 22:20:04

Hej tjejer!
Har
tittat miljonerna som delats ut i kväll, men det måste ha blivit något fel eftersom inte jag fått nånting???? Tänk att över 22 miljoner, lycklig man skulle blivit. men VAD skulle man gjort med alla pengarna? Tycker att lotteriet skas ändra reglerna, att summorna inte blev stora, men att flera skulle del av konfekten.
Annars
väntar vi den riktiga våren fortfarande, till LivL har den väl redan infunnit sig.
Ha
en fortsatt trevlig helg!
/Birgitta.

Namn: LivL
Datum: 2013-04-27 22:39:22

Hej Birgitta 1

Ja
idag var Örebro i topp varmastlistan såg jag. Men i skuggan fortfarande kylig....blåsten har avtagit äntligen. Våren märks inte av mycket än tycker jag...krokus och halvsopade gator, men nu har sista snöhögen gett upp. Snart får vi sjunga "Vintern rasat" är det vår oavsett väder tycker jag. Glömt och kollat Lotto...kanske är miljonär...haha.

Håll
tummarna/E


Namn: Birgitta 1
Datum: 2013-04-27 22:45:57

Hej LivL
Det
var Postkodmiljonären där folk vann enorma summor.
Men
pengar är ju bara till bekymmer för fattig och för rik. Räven sa "surt"

God
natt

Namn: LivL
Datum: 2013-04-27 22:54:24

Blev inga bekymmer här inte. Spelade upp 18 kronors vinsten från förra veckan.

Godnatt

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se