Lördag 2018-05-26
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
kanal
utmaningen
familjen på sid 5
bk 10
a korsordet
rebus och stjärn
a korsordet
ballongfång
Rebus 8
stor-krysset
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord

Ej korsordsrelaterat

Skriv ett nytt inlägg

kanal (1257 visningar)
Namn: bgk
Datum: 2017-02-07 18:15:56

3bs har po?

Namn: Mix
Datum: 2017-02-07 18:35:50

POR

Namn: Konny Kanal
Datum: 2017-02-07 18:38:17

Tack!

Namn: Björge Sladdtryne
Datum: 2017-02-07 18:41:36

Kottkalas tror jag. Inte säker, kan vara koksalt också. tal om ingenting, hur gör man för att vakna upp och inte ha morgonstånd, min fru tycker det är väldigt stötande

Namn: Oskar Krökbenspöl
Datum: 2017-02-07 19:00:52

Björge jag har det rätta svaret dina problem, gör såhär: Utför denna process när din lem har uppnått full erektion, hämta sedan ett vasst föremål (gärna lite trubbigt och rostigt) exmpelvis en kniv som legat i olämplig miljö. Tag sedan din eregerade penis vid skaftet och med din andra hand för du det vassa föremålet och separar helt enkelt penis från din kropp. Du kan behöva en enkelbiljett till närmaste sjukhus men det angår inte mig. Hoppas jag har varit till hjälp. P.s det kan vara en obehaglig upplevelse för dig och din fru men det är mödan värt!

Datum: 2017-02-07 19:00:52

Björge jag har det rätta svaret dina problem, gör såhär: Utför denna process när din lem har uppnått full erektion, hämta sedan ett vasst föremål (gärna lite trubbigt och rostigt) exmpelvis en kniv som legat i olämplig miljö. Tag sedan din eregerade penis vid skaftet och med din andra hand för du det vassa föremålet och separar helt enkelt penis från din kropp. Du kan behöva en enkelbiljett till närmaste sjukhus men det angår inte mig. Hoppas jag har varit till hjälp. P.s det kan vara en obehaglig upplevelse för dig och din fru men det är mödan värt!

Namn: Leif Sörjeläder
Datum: 2017-02-07 19:10:37

Tjena Osgar! Jo du förstår, det har uppstått ett litet dilemma i min familj. Min tös 19 år har självmordstankar och tar ut detta min 2-åriga grabb. Hon slänger matsvinn i grabbens blöjor och för att inte tala om när hon monterade ner grabbens vagga. Detta är 2 av många incidenter och det bara fortsätter. Jag har försökt åtgärda detta med alla metoder jag kan komma på. Allt ifrån att ge henne stryk till hon blir gul och blå till vägra ge henne mat om dagarna. Har du några tips? Du verkar vara en fena problemlösning.
Tack
förhand!

Namn: Tryffel Mads
Datum: 2017-02-07 19:13:07

POR är rätt svar tycker jag!

Datum: 2017-02-07 19:27:54

Jo jag har en bekant som har varit med om liknande problem och den enkalste lösningen är helt enkelt att låsa in tösen i ett mörkt rum i 2-3 månader, försök att minimalisera födan och kedja gärna fast odugligen samt slå henne och då. Klipp gärna ett finger eller två för ökad effekt. Den här metoden är kliniskt bevisad och funkar det inte får du helt enkelt ta fram batongen och till skogs.

Datum: 2017-02-07 19:27:55

Jo jag har en bekant som har varit med om liknande problem och den enkalste lösningen är helt enkelt att låsa in tösen i ett mörkt rum i 2-3 månader, försök att minimalisera födan och kedja gärna fast odugligen samt slå henne och då. Klipp gärna ett finger eller två för ökad effekt. Den här metoden är kliniskt bevisad och funkar det inte får du helt enkelt ta fram batongen och till skogs.

Namn: Efraim Bensindunk
Datum: 2017-02-07 19:28:16

Käften mads, ingen frågade din klotgrill.
Sånna som du borde man gör falafel av

Namn: Ralph Bagagetratt
Datum: 2017-02-07 19:32:04

håller med efraim, såna som du mads kan lika gärna dumpas i närmsta sjö

Namn: Ralph Bagagetratt
Datum: 2017-02-07 19:32:05

håller med efraim, såna som du mads kan lika gärna dumpas i närmsta sjö

Datum: 2017-02-07 19:33:47

Tack Osgar! Detta skall jag testa. Jag har tankar om att att göra ett och annat sexuellt övergrepp eller liknande. Kanske köra upp en häcksax i rövhålet henne eller kanske till och med spika in en rejäl och rostig spik som jag hittade vårat sommarställe härom året. Är det något du rekommenderar eller är det kanske lite för milt? Har annars tänkt banorna att helt enkelt kasta in handduken och bara kasta ner henne ifrån 17:e våningen, jag gör om denna metod inte fungerar.
Tack!

Datum: 2017-02-07 19:35:58

Gör vad som krävs är det främsta rådet jag har att komma med, sexuella övergrepp, häcksax i anus är utmärkta exempel. Prova gärna att lägga henne frysen några veckor det bör fungera.

Datum: 2017-02-07 19:39:10

Tack, detta är till stor hjälp! Jag lovar att höra av mig om resultatet. Med största sannolikhet är nog nog död inom 41 timmar men det får duga isåfall, har ändå gett det ett försök.

Namn: Hannes Kiosktimmer
Datum: 2017-02-07 19:47:35

En mycket givande och underhållande konversation en tisdagsafton som denna. Själv sitter jag en stubbe och vilar i skogen någonstans. Jag är ute en upptäcktsfärd men inte hittat något konkret. Hade hoppats en eller annan tillfredsställande skyffel eller något sunkigt luder. Nåväl, jag har lärt mig att man iallafall upptäcker de mest underhållande och spännande saker internet men jag sitter djupt inne i Jämtlands skogar. Jag skall traska hemåt nu, dock har jag gått i 6 dagar nu och vet inte var jag är. Minst sagt en knivig situation.

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd

info@korsordslexikon.se