Fredag 2024-04-19
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord

Ej korsordsrelaterat
söndagschansen 8& #47;5
GP Söndags-Chansen
Söndagschansen
Hjälp
söndagschansen
Söndags-Chansen5& #47;6
bo
webbkryss
två ord
webbkryss forum

Skriv ett nytt inlägg

Ia (2661 visningar)
Namn: LivL
Datum: 2015-10-19 22:11:18

Goafton Ia

Tankeöverföring....satt och kollade slutet ...så mycket bättre...som jag missade och tänkte dig. Inte sett dig ett tag, och vips var du inne,hoppas det är bra.
Här
i Öret har kylan anlänt och dimman lättar knappt. Dags att rota fram tjockare kläder.
Annars
rullar det på. Investerade i en träningscykel i helgen, nu kan jag motion hela vintern.....haha. Nu ska jag ringa och natta guben som är i Huvudstaden och sen krypa ner i renbäddat så....

God Natt frå mig/ E

Namn: Ia
Datum: 2015-10-19 22:32:30

Hallå där!
Jag
har knappt "visat" mig 6 veckor jag åkte en som jag trodde var en vanlig förkylning.
Har
drabbats av en bakterie i luftrören, tagit en penicillinkur, kändes lovande , men har fortfarande besvär som trötthet och orkeslös.Korsordslösande och läsande är rena sömnmedel. Är inne 7:e veckan och ska göra ny kontroll. En läkare befarar twar men långt vill jag inte ens tänka.
Har
inte vintrat stugan ännu men graderna kryper neråt , soliga dagar och nån minusgrad nätterna. Tar promenader med guben och tar sovstunder när tröttheten kommer.
Skam
den som ger sig.
Kul
att höra från dig men träna inte dygnet runt med din nya cykel. Min står redo i källaren.

gott och en god natt!

Namn: LivL
Datum: 2015-10-20 08:00:18

Godmorgon dig!

Det
var tråkigt att höra, men krya krya dig.

Kram
kram/E

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se