Fredag 2024-04-19
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord

Ej korsordsrelaterat
söndagschansen 8& #47;5
GP Söndags-Chansen
Söndagschansen
Hjälp
söndagschansen
Söndags-Chansen5& #47;6
bo
webbkryss
två ord
webbkryss forum

Skriv ett nytt inlägg

Birgitta 1 (2042 visningar)
Namn: Ia
Datum: 2015-07-09 23:33:01

Go'afton!
Har
försökt dig men ser nu att det inte gått fram. Via har haft störningar och jag skulle ha en klippning och där var det också problem men det blev drop-in nu är jag "snaggad".
Efter
skolavslutningen har vi flaxat både land och till havs nu väntar vi semesterfirare som stannar till som brukligt är.
Har
varit i stan några dar och fått gjort en massa nytta, trädgårdsarbete och nu stortvätt+strykning en sån här dag när himlen varit öppen. Ser ut att vi får regnskurar även i morgon.
Åker
till stugan i morgon och kanske får man tömma några blomkrukor vatten innan dom drunknar.
Läste just att moppe-killen avlidit och i dag knivdådet i Bålsta där 9-årig flicka mördats. Fruktansvärt.

Annars
allt väl här.
I
morgon nytt kryss. Får tidningen till stugan.
Ha
de gott!

Namn: Birgitta 1
Datum: 2015-07-10 17:22:06

Hej Ia! Kul att du hör av dig, i dag har jag friserat guben, han har också blivit snaggad - och blev snygg så. Han är lite dålig att gå, det är inte lätt att resa mycket, men månd. ska

vi
i alla fall åka iväg en bit och fira hans födelsedag Förväntar mig att det kommer några hit kvällen, här har det bakats och stått i.
Vi
bor granne med "moppe-killen" det var mycket tragiskt.
Det
är fruktansvärt att öppna datorn och tidningen och läsa alla hemskheter som händer.

Vi
hoppas bättre tider....God fortsättning i er stuga. Hälsn. Birgitta.

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se