Fredag 2024-04-19
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
X Sommarkrysset
kryss
ttela 6
kan man se förut
Helgkrysset 6
ttela
TTela storkryss 33
ttela 46
ttela 44
ttela 46

Ej korsordsrelaterat

Skriv ett nytt inlägg

Weekendkryss VK (9031 visningar)
Namn: Ia
Datum: 2014-10-18 22:00:07

togs av hungriga katthultsbor, *AB**RAS
har
tvivlare huvudet, SKA**T
lämnades för Jerusalem, N*S

Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-10-18 22:09:26

TABBERAS har jag fått det till.

NÅS ttror jag.

SKAKAT

Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-10-18 22:17:04

Hej Ia!

Hoppas
att du har en trevlig kväll. vi har sett "så mycket bättre" - där ......

Var
tidigare i veckan operan Blance och Marie, det var en upplevelse - dramatisk och jättebra. Kul att vi har operan nära, det var en busslast härifrån - bekvämt och bra.

Hälsn. Birgitta




Namn: Ia
Datum: 2014-10-18 22:48:32

Go'afton Birgitta!

Jag
är nog en tvivlare. Får SKAKA huvet!
Men,
blir det nog TABELRAS för vållar villor har jag skrivit LSD?

Såg
att Blance o Marie fått bra recension synd jag missade den. Vi har hållit med "vintring" av stugan, tagit upp båt och brygga, blåst vattenledningar, krattat och kalkat nu får vi koncentrera oss 100% stadsliv. Skönt när -graderna är i antågande. Idag hade vi härlig höstsol och nästan stiltje.
Väntar besök av f.d kollega som ska stanna 3 dar blir det nog mycket shoppande (hon är "köpgalen") Kul!
Ska
försöka klart krysset till dess.
Vi
hörs.
Trevlig
helg!

Namn: LivL
Datum: 2014-10-19 11:14:10

God förmiddag tjejer!

Haha...har ni inte sett när Emil bjuder fattigjonen och gör slut all julmat.
Vi
gjorde stugan klar förra helgen men nu står det +16 tempen. Igår beställde vi vinterhjul nu blir det väl ingen vinter än ett tag. Håller med dig Birgitta...så mycket bättre..var sådär. Nu blir det lite fika sen ska jag dra ut guben långpromenad, men det vet han inte om än ,,,hihi.

Ha
en skön söndag/E

Namn: Ia
Datum: 2014-10-19 13:39:09

Hallå LivL!
Trodde
du blev kvar i Sthlm och avlöste Evita ett tag!!
Reveljen gick tidigt i morse med däckbyte och sedan koll juniorhockey-cup i hallen ett tag men pågår hela söndan och dom klarar sig nog bättre utan mig.
Kallregn hela natten +5 just nu och solen glimtade till men ser inte ut att orka mer. Ta vara tempen för snart åker dunjackan på.
Har
nog förträngt en del av Emils hyss för det var länge sen jag läste om det men "gott" var det nog.
Nu
blir det tidig middagsmat kollegan åker till syrran sin och "visar upp sig" men lovar att återkomma.
Annars
allt väl.
Hälsar Ia.

Namn: Birgitta
Datum: 2014-10-19 14:00:07

Hej LivL!

Mina vinterhjul fick vi "på köpet" dubbade förstås också, eftersom vi bor där vi bor. Sonen lade dom i torsdags, men ännu har vi snöfritt - tack och lov. Men mina barnbarn vill förstås ha snö, eftersom dom är duktiga att åka skidor och tävlar hela vintern. I dag har jag inte varit ute nånting - blåsigt är det och plus fem. blir det korsord bl.a. snart middagstid, ska nog göra rotmos och fläsk, det brukar vara smaskens.

Ha
det gott/Birgitta

Namn: LivL
Datum: 2014-10-19 16:09:47

Hallå igen Er!

Guben fick välja.....äggboden eller promenad.....så nu är äggförrådet välfyllt. Tog en riktig flåspromenad själv efter pannkakorna.
Vi
köpte dubbfria däck den här gången, blir mest stadskörning här vintern. Nu ska vi byta modem nu försvinner all media för idag är jag rädd.

Håll
tummarna att det funkar!!!!!!

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se