Fredag 2024-03-29
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
X Sommarkrysset
kryss
ttela 6
kan man se förut
Helgkrysset 6
ttela
TTela storkryss 33
ttela 46
ttela 44
ttela 46

Ej korsordsrelaterat

Skriv ett nytt inlägg

Lördagskrysset VK (6219 visningar)
Namn: Ia
Datum: 2014-06-29 23:36:41

krakastassen, N*T*T
dess
topp är känd, *IOS

Namn: Rolf L
Datum: 2014-06-30 06:26:55

Hej Ia!

NÄTET

RIOS

Namn: Ia
Datum: 2014-06-30 07:37:06

God morgon Rolf!
RIOS kom jag under den förlängda fotbollsmatchen med straffar men icke KRAKA.......

Tack
för hjälpen!
/Ia


Namn: LivL
Datum: 2014-06-30 10:44:22

God förmiddag Ia!!

Allt
väl? Idag börjar semestern och guben inleder den med host host, men känner sig bättre nu jag ska packa för en tripp till Helsingör.
Ja
du spännande matcher har det varit, lär nog se många straffar tror jag.
Såg
prognosen att det är till dig man ska åka för att se solen stämmer det? Utlovat sol onsdag neråt jag lever farligt och packar ner lite sommarkläder..haha....annars bjuder Öret härliga 13 grader och just nu uppehåll.

Ha
det gott i solen?/E

Namn: Ia
Datum: 2014-06-30 12:15:56

Hej där!
Helgvädret har varit kanonfint, sol och havsbad men bara för juniorerna. Mina "tarser" tål bara strandpromenader ännu, haha.. 17 grader nu och växl.molnighet. Väldigt torrt i markerna och lågvatten men vi lär nån regndag under veckan. Guben tar semester från torsdag, juli och augusti!, Hoppas bara han kan hålla det.
Projekt
just nu måla gäststuga och uthus och närvara ett sommarbröllop 40 mil härifrån.Och sena VM-kvällar blir det men skönt slippa det dagtid. Ni ha en skön semester och ta det lugnt i trafiken. Jag får väl rapporter?
Simma
lugnt/Ia

Namn: LivL
Datum: 2014-06-30 12:55:58

Haha..här kommer första rapporten. Beslutsångest, klädpackning. Läste häromdan ett tips. Lägg fram allt du vill ha med sen tar du bort hälften. Herregud funkar aldrig mig, man måste ju ha en buffert...eller hur. Toyotan sväljer mycket som tur är. Blir en kort tur bara, käka smörrebröd och shoppa lite i Helsingborg har våra små stamställen där, sen blir det målning här också. Nu blir det en kort promenad 18 grader,,,värmebölja G?

Tjingeling!!!



Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-06-30 16:38:40

Hallå tjejer!
Här
målas det också, staketet (har bara 3 grindar kvar), och sen blir det altanen som ska sig en uppfrächning - och har jag varit rea och köpt tajts och tillhörande överdelar.... I går var jag med min väninna till en bonnauktion, det blev ganska billiga grejor som ropades in - vi tyckte att vi inte behövde nånting - men det är ändå kul - en folkfest att vara med och kolla folket. Har haft släktingar här lunch i förrgår, dagarna går fort, fort. Är ganska less all denna fotboll.
Ni
ha en fortsatt trevlig sommar/ Birgitta

Namn: LivL
Datum: 2014-06-30 17:25:04

Nej Birgitta, det är nu VM börjar, slutspelet.....haha.
Var många auktioner förr somrarna, men nu kan jag ha auktion själv snart tror jag. Funderar faktiskt att lämna in till stadsauktion här i Öret, annars sånt som inte är värt nåt men ändå användbart brukar jag skänka. Nu laddar vi för första matchen, ska iväg tidigt imorgon hoppar den andra tror jag.

Ha
det gott!

Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se