Tisdag 2024-04-16
Grattis som har namnsdag idag!

Avdelningar
Aftonbladet
Allas
Allers
Bra Korsord
Dagens Nyheter
Expressen
Gefle Dagblad
Hallandsposten
Hemmets Journal
Hemmets Veckotidning
Korsord.se
Melodikrysset
Misstänkt
NWT
PROkrysset
SvD
TTELA
Året Runt
Övriga korsord
X Sommarkrysset
kryss
ttela 6
kan man se förut
Helgkrysset 6
ttela
TTela storkryss 33
ttela 46
ttela 44
ttela 46

Ej korsordsrelaterat

Skriv ett nytt inlägg

VK (1675 visningar)
Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-06-09 22:12:20

Meningen underrHenrikssons vers, har fått det till FRÄMMANDE FÖR HÖGRUSTNINGSALTERNATIV. är detta rätt, kan det inte bli AGAR som svar #Gör väl inte lärarna längre", vad blir det annars?


Namn: Ia
Datum: 2014-06-09 22:17:31

Hej Birgitta 1!
Jag
har fått det till FÖRBÄTTRINGSALTERNATIV
och
AGAR
Kolla
och hör av dig om du stöter patrull.

Hälsn/Ia

Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-06-09 22:32:06

Hej Ia!
Tack
mycket, nu blev det en förbättring
förstod
att jag hade fastnat i fel läge, ibland kommer man inte loss själv heller.
Allt
väl här, i kväll har det regnat ordentligt, och vi är ju lovade åska, hoppas att dom har sett fel.
Har
klippt gräset i dag och plockat ogräs, och satt sommarblommor. Du är väl i stugan och njuter av havet.
Ha
en fortsatt skön sommar!
Hälsn. Birgitta.

Namn: Ia
Datum: 2014-06-09 23:00:03

Vi har varit till och från i stugan vi varit mycet resande fot sista veckorna. Kom hem i går kväll från Sollefteå där vi var hembygdsdagar bl a nationaldan med + 26 och klarblå himmel.
Tyvärr
glömde jag hembygdsdräkten hemma det blev ingen folkdans för mig men trevligt ändå.
Åskregnet kom först söndag men upphörde i Ö-vik och här lär det ha varit sol med lite blåst i morgon blir det stugbesök med vattning och gräsklippn.
Hoppas
vi får behålla värmen, såg lite snålt ut närmsta dagarna. Åskan kan fara med den.
Ser
fram mot skolavslutning onsdag, kul att vara inbjuden.
Nu
blir det att ta hand om tvätten, puh.
Ha
de gott.
Sommarhälsningar/Ia

Namn: Birgitta 1
Datum: 2014-06-10 12:12:25

Hallo igen!

Sollefteåtrakten känner jag till, eftersom vi flyttade till Jämtland sen vi gifte oss. En gudsförgäten plats, det var 11 mil till Östersund och 9 mil till Sollefteå, om man skulle behöva nåt´annat än en matbit. En trådrulle t.ex. Annars var det en vacker plats med sjön alldeles i närheten, och var vi ju nygifta.....
och
fick hyra ett nybyggt hus. Det var tider det.
Kulturutbudet var väl inte rikligt, men fordringarna var inte stora den tiden. Vi bodde där i 3 år. - Det var lite nostalgi.

Vi
höres/Birgitta


Den här tråden har varit inaktiv i 2 månader och är därför stängd




info@korsordslexikon.se